RT35 2024
Kim Werensteijn
04/09/2024
2 min

In 2024 blijft ForceFlow wederom het nummer 1 recruitmentsysteem van de Recruitment Tech 35 Awards!

04/09/2024
2 min

Na in 2021 en 2022 en 2023 verkozen te zijn tot nummer 1 ATS leverancier, eindigt Eric-Jan van Gorkum het artikel van destijds met: ´We blijven de klant op nummer 1 zetten en ForceFlow ontwikkelen. Het zou natuurlijk fantastisch zijn als we volgend jaar weer in de top 3 van de RecruimentTech 35 staan´.

En dat is gelukt! We zijn erg blij en trots want we staan dit jaar weer op de nummer 1 plek als het gaat om het best verkozen recruitmentsysteem.

In de overall uitslag van de RT35 staan we zelfs op nummer 2. Daarnaast zijn we voor de 4e keer op rij verkozen tot het beste recruitmentsysteem. “Dat we al zoveel jaren achter elkaar in de top belanden geeft ons bevestiging over onze filosofie en werkwijze. We zijn nog steeds op koers en willen dit graag nog jaren zo doorzetten, zodat we in de top blijven.” Aldus eigenaar Marc Gruben.

Waarom we weer in de top 3 staan

Als leverancier van recruitmenttechnologie zijn we trots op onze prestaties in 2024. ForceFlow is niet alleen geëindigd als nummer 2 in de overall RT35-ranking, maar we hebben ook goed gescoord op de verschillende criteria. Het feit dat een leverancier in de RT35 staat, betekent dat deze goed wordt gewaardeerd op verschillende criteria.In de woorden van het platform Recruitmenttech: “Wat geldt voor de hele RT35, geldt ook voor de criteria top 10: het feit dat je erin staat is al een prestatie op zich.”  We zijn op alle criteria in de top 10 geëindigd, een prestatie waar we trots op zijn.

De criteria zijn:

  1. Productkwaliteit: hoe goed zijn de producten?
    Onze positie: 1
  2. Klantgerichtheid: staat de klant centraal of de oplossing?
    Onze positie: 4
  3. Prijs/kwaliteit: zijn product en investering in balans?
    Onze positie: 1
  4. Innovatievermogens: wordt product voldoende vernieuwd?
    Onze positie: 5
  5. Servicegerichtheid: word je goed geholpen bij vragen (helpdesk)?
    Onze positie: 4
  6. Proactief meedenken: denkt leverancier uit zichzelf mee?
    Onze positie: 5

Ook is in de survey meegewogen de mate waarin een criterium belangrijk is. Voor zowel Corporate als Bureaus komt Productkwaliteit als belangrijkste criterium naar boven. “Dat we in deze categorie op nummer 1 komen, betekent voor ons uiteraard erg veel.” – aldus Marc Gruben.

Trends

Het onderzoek bekijkt ook de trends op het gebied van recruitmenttechnologie. Het schetst een duidelijk beeld: candidate experience is de topprioriteit voor 2024. Recruiters hechten steeds meer belang aan het creëren van positieve interacties met sollicitanten gedurende het hele proces, van begin tot eind.

Daarnaast valt op dat er steeds meer nadruk wordt gelegd op het vinden en benaderen van kandidaten. Vooral van degenen die actief op zoek zijn naar een nieuwe baan. Dit sluit aan bij de groeiende rol van AI in de wervingswereld, waarbij tools zoals ChatGPT recruiters helpen om het proces efficiënter te maken en beter te communiceren met potentiële kandidaten.

Bij ForceFlow staat de klant altijd centraal. We zijn voortdurend bezig met het verbeteren van de klantervaring. We luisteren hierbij graag naar de behoefte van onze klanten en prospects. Marc Gruben: “In 2024 gaan we de diverse koppelingen met bekende HR- en recruitment marketing leveranciers weer uitbreiden. Ook staan er mooie AI ontwikkelingen op de planning. Op deze manier blijven we innoveren, én groeien we mee met de markt en de heersende trend om recruitmentzaken steeds verder te vergemakkelijken.”

We kijken uit naar de ontwikkelingen die we gaan doormaken in 2024 en gaan ervoor zorgen dat we volgend jaar wéér trots kunnen zijn op onze positie in de top.

Nieuwsgierig geworden naar ForceFlow? Plan hier gratis een demo in.